torsdag 14 februari 2013

Det var på håret.

Ursäkta, men det blev ingen blogg idag.
Jag hade tänkt gå och klippa håret.
Men inte som vanligt.
Normalt går jag till en het klippare i city. Han är ett superproffs. Han klipper kändisar. Och han är bra på att ta betalt.
Jag tänkte gå till en helt annan typ av klippare, som ett rent experiment. Det finns klippare på Möllevången som håller en helt annan prislista (70:- har  jag fått veta) och som aldrig har sett en kändis i stolen. Jag tänkte gå dit idag, men det kom annat i vägen.
Så nu ska jag försöka leta upp en typisk Möllevångssalong imorgon fredag istället och sedan berätta här vad det är för skillnader mer än i priset...
Vem vet, jag kanske måste skaffa en keps, i värsta fall, om den arabiske klipparen har en annan syn på frisyren än jag själv.
Vi får se imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar