söndag 21 augusti 2011

Smygreklam?

Jag var uppe i Tylösand i helgen. Vi var ett stort gäng som firade en vacker dam på hennes 50-årsdag och det blev naturligtvis massor av mingel och massor av snack.
Och där satt man plötsligt och pratade t.o.m. med första klassens Malmöprofiler, som hade tagit sig upp över Hallandsåsen.
Det var då jag fick veta att kändisnissen nr 1 i Malmö, Lars Hector, kommer att befinna sig på Malmöfestivalen för att signera sin nyutkomna bok om gamla ädla Trocadero, klubben där alla hippa Malmöbor samlades en gång i tiden för att synas i rätt sällsksap.
"Det ljuva livet på Trocadero" heter boken som du kan köpa med en handskriven hälsning från författaren, om du hittar honom vid ett marknadsstånd mellan Palladium och Hamrelius bokhandel. Dessutom får du boken inklusive en DVD för festivalpriset 300 pix, hela 95 kronor billigare än normalt.
Detta ville Hector att jag skulle nämna i min blogg.
Men mig kan man naturligtvis inte köpa. Här får man ingen smygreklam!
Därför nämner jag inte att det är på tisdag 23 aug. kl 13–15 som man kan träffa författaren och få boken signerad. Den reklam som behövs får han ta hand om själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar