onsdag 22 juni 2011

Bantning, 4.

Det rör på sig och det går i rätt riktning: nedåt!
Den digitala badrumsvågen visar nu 2,6 kg mindre än när jag påbörjade min enkla och lättbegripliga bantningsmetod.
Jag väntar nu bara på att någon kvällstidning hör av sig för ett reportage.
Löpsedlarna har de förmodligen redan filat på:

Ny bantningsmetod:
HAN BLEV AV MED NÄSTAN
3 KILO PÅ TVÅ VECKOR!

Men det är en sak jag har börjat fundera över. Jag luskade ju fram min metod för att bli av med kulan framtill. Och nu undrar jag: kan jag vara säker på att viktminskningen placerar sig just där framme?
Kan det inte lika gärna försvinna lite fett på armar och ben? Och hur kommer jag då att se ut? Smala tunna ben under en tung kagge med två smala armar dinglande vid sidorna?
Är det nåt att sträva efter?

Men det får vi se. En tröst är att jag nu kommer i flera gamla jeans som bara har hängt inne i garderoben det senaste året. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar