lördag 3 december 2011

Finns här några läsare?

Ja, jag undrar faktiskt.
Har inte satt min fot här inne på ett par veckor nu. Det finns för lite tid ibland och nu har det varit jäktigt ett tag.
Och då undrar man så klart om det är lönt att hoppa in här igen och tro att allt är som vanligt.
Jag har i alla fall hunnit med en hel del och kan skymta lite ledighet framöver. Boken, som har tagit mycket längre tid än jag räknade med, är nästan klar. Blir förhoppningsvis helt färdig i nästa vecka. Textmässigt alltså. Nu ska ju formgivaren träda in och göra sitt jobb.
Men jag dyker nog upp här igen regelbundet varje dag som tidigare.
Det enda som jag egentligen undrar över, det är om här finns några läsare.
Det känns lite som att stå i en öken och ropa.

6 kommentarer:

  1. Klart vi läser!! Vi söker dig med ljus o lykta på dygnets alla timmar!

    SvaraRadera
  2. Tack för kåseriet i HP.
    Förträffligt!

    SvaraRadera
  3. Skälvklart finns vi här ute och lyssnar till din visdom. Nyss hemkommen från 3 veckor i Hua Hin var din blogg en av de första jag läste - så ge inte upp Larz!

    SvaraRadera
  4. Ja, det finns det.

    SvaraRadera
  5. Eftersom jag inte vill vara "anonym" kan jag avslöja att jag heter Åke Cato.

    SvaraRadera