fredag 4 november 2011

Det är mycket nu.

Kommer någon ihåg mig?
Det var jag som hade minst en ny blogg om dagen i månad efter månad i åratal.
Sen blev det lite ryckigt. Egentligen hinner jag inte nu heller.
Dels är det ett bokprojekt med ideliga möten. Nu är nästan allt skrivet, men sen ska det läsas och godkännas av uppdragsgivarna. Inte en aning har man om vad de ska tycka. Och de är många. De kommer säkert att ha synpunkter. Underligt vore det annars.
Dels är det allt annat som tar tid.
Jag har inte hunnit att recensera en platta på rootsy.nu på flera veckor. Och jag har en hel hög nyutkomna cd:s att skriva om.
Är det inte konstigt förresten: hela skivbranschen håller på att rasa ihop och samtidigt kommer det nya plattor i en större mängd än jag någonsin har sett. Eller hört.
Det är väl konstigt?
Lika konstigt som att HBK inte finns i Allsvenskan 2012.
Ja, jag har inget att skriva om. Ville bara titta in och säga att jag återkommer. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar