söndag 31 juli 2011

Imorgon är det augusti.

Det är också en måndag. En måndag som jag tror många börjar jobba på efter semestern.
Och det är kanske dags att börja blogga igen?
Jag skriver det här på en pc. Det är inte så lätt för en som har använt mer än en mac under årens lopp. Jag minns inte när jag började använda dator, men det var väl på 1970-talet nån gång? Och det var mac som gällde, sa dom som visste. Så detta med pc är som att komma till ett helt annat land: man känner igen en del, men det finns mycket som verkar obegripligt.
Men jag övar lite varje dag. Och i värsta fall, så står det en mac i rummet bredvid.
Vad har hänt i sommar?
Har varit i Halland vid olika tillfällen. Men inte badat.
Däremot såg jag Chip Taylor i kanonform på ett litet ställe som heter Majas vid havet i Apelviken. Han ville inte sluta. Bakom honom fanns ett kanonband från Texas.
Det var nog sommarens höjdpunkt.
Men det får jag återkomma till.
Det här är bara en liten pc-test.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar